Söndag 30:e

Här kommer sista inlägget! Har nu varit i Paris 10 månader, och är hemma i Sverige igen. Inte varit hemma sen i jul, så det känns riktigt härligt. Speciellt med det sköna sommarvädret här ;) Börjar jobba på ålderdomshem imorn (efter en dag hemma :p), och det kommer bli najs att tjäna lite pengar igen heh... Fast det mesta kommer att sparas till London flyttet med Klara efter sommaren. (Får se om det blir en blogg till ;) )
MEN samtidigt så känns det jättesorgligt att lämna Paris! :( Det har verkligen varit en enorm upplevelse och jag har lärt mig så sjukt mycket mer än vad jag förväntade mig. Mer franska, att kunna leva ensam och vara självständig, hur barn funkar (ungefär), att hitta i Paris, att laga mat (hehe)...och jag har träffat så himla många härliga människor. Om någon funderar på att åka som au-pair till något ställe man vill uppleva, så REKOMMENDERAR JAG DET STARKT. Visst, det känns ensamt och jobbigt ibland, men man klarar det och det är LÄTT värt det.
Juste! Mitt bagage gick på 22,7kg (man fick ha 23). YEEEEH!

Having a pizza and movie night with the girls!

Last day at day care, and ready for big school after the summer. Not too upset about it!

Monsieurs
Last pictures together with the girls before it was time to say goodbye. I got lots of hugs and kisses, and will keep in contact with the family!

Had to go out one last time with my girlies (to 79) before my flight home the day after (not a great plane trip..)
Me and dad, who drove all the 3 hours down to Arlanda with Nicole to pick me up! :D
Home <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0