Onsdag 29:e

Ahhh lång dag. Började 8:30 på morgonen och ungarna var för pigga för sitt eget bästa. Och jag är INTE en morgon människa (skulle göra vad som helst för att få vara det). Men runt 9:30 efter jag tagit musli och en kaffe drog vi till parken och blev piggare medan jag satt i solskenet och kollade på när dom lekte i sanden. Och när Tess slogs för att andra ungar vela låna hennes leksaker (STORT misstag av ungarna). Sen blev det lunch, ungsbakad lax med quinoa och melon till efterrätt. Efter Tess hade tagit en tupplur fick jag ta dom till dans och musik lektionerna. Det är mormorn som har gjort det under vintern, men nu har hon flyttat till hennes sommarställe i Nice så nu är det jag som får göra det igen. Inte kul. Men har kommit på att ta med mig deras i-pad, vilket lyckas hålla dom lugna medan dom väntar på varandras lektioner. Så nu, runt 19:30 slutade jag! Woo.


Tess' birthday present from me; a play-doh macaron making machine.

Went to Bois de Boulogne to read the other day...wasn't as peaceful as I'd imagined with joggers, dogs, kids, bikes, ponies and other things running by. People didn't mind staring at me as they walked by either.


Kommentarer
Linda

Åh syskonkärlek, så himla bra! (för visst är det den boken?)

När kommer du hem, det är rätt snart va? :o

Svar: Det var inte den boken, det var Stockholm Rosé hehe ;) fast jaa, Syskonkärlek är grym!Jag kommer hem den 29:e Juni! Längtaaaarrrr!! :D
denisebradley.blogg.se

2013-05-30 @ 18:04:22
URL: http://lindapatriciasord.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0