Måndag 3:e

Nu har Viktor åkt så jag är all alone i min lägenhet igen. Fast snart får jag mer besök! Jenny och Emma kommer och hälsar på på torsdag, så blire fest hela helgen ;) Sen har jag bara 3 veckor kvar tills jag åker hem! :O
Men det känns skönt..känns som att många börjar bli rätt sugna på att åka hem nu. Speciellt när det är verkar vara stekande sol över hela Sverige och här regnar det bara... Varför ska dom ha den sämsta våren sedan dom började mäta väder (typ) nu?!?!?
Har fått sommarjobb på ett ålderdomshem jättenära mig (eller 10min bilresa, men jag bor i skogen så det är nära), så jag är väldigt nöjd! :D Så det blir jobba hårt hela sommaren, och sen börjar nästa äventyr i London med Klara och två av hennes vänner. Fast inte som au-pair, hehe ;)
Hard Rock Cafe cocktail with Viktor.

Met up with Julia at our usual place (Starbucks by Opera) on saturday, and they had half price on their frappuccinos so I kind of had to get one... Grande.

Jo likes trying on my shoes...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0