Måndag 17:e

Ahh dålig uppdatering, sorry! Hände inte så mycket förra veckan, allting bara rullar på som vanligt. Känns inte som jag ska hem om två veckor!! :o eller jo....om man kollar min enorma väska som ligger öppen i mitt rum som jag redan börjat packa på med saker... Ingen aning om hur jag ska få med ett års shopping + sakerna jag tog med mig hit i en 23kg väska och en 10 kilo. Kanske blir en del saker över till nästa au-pair! Typ min gitarr :( den var så billig så det var inte värt att köpa en hård förpackning och betala extra för att ha med den...men ändå, buhu :'(
I lördags passade jag och Jenny på att åka till Versailles, eftersom vi inte varit där än. En värd resa! Slottet var helt enormt, och trädgården sträckte sig ut så långt ögat kunde nå. Nästan. Fast man var tvungen att betala 8.50 euro för att komma in i trädgården så vi struntade i det och tog slottet istället vilket tog några timmar ändå. (Slottet är gratis för alla inom EU under 26 år, vilket många museum är här i Paris). Hann hem, sova i en timme, duscha, och sen blev det barnvaktning fram till 00 där jag fick förfesta och fixa mig själv i familjens kök. Sen mötte jag Klara och spenderade hela natten på Titty Twister, rätt skön klubb vid Champs, där en gubbe försökte lura med oss till Ibiza (inte han på bilden) :S Fast tydligen hänger alla på Bagatelle ute i Boulogne skogen på sköna sommarhelger (tips för er i Paris!).


Me and Jenny decided to visit Verailles on saturday.

"Bring some tree trunks in for the fire,dear!"

The gardens. Didn't go in there though because they wanted to charge us extra for that.

Marie-Antoinette's bed.

Out clubbing on Saturday with Klara.

Had some fun on our way home ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0