Torsdag 7:e

Soligt och varmt här! Helt underbart!!!
Visst har jag berättat om "rektorn" på tjejernas musik- och dansskola? Alltså det är rätt kul att ta tjejerna till lektionerna bara för att se vad hon kommer att göra. Hon skriker ju alltid åt barnen som väntar på sina lektioner att vara tysta, så jag har börjat tagit med en i-pad som tjejerna kan leka med. Tess satt lugnt och fint och lekte med den och så kom en annan liten tjej som också vela leka. Dom satt där och pratade lugnt tillsammans, så kom rektorn ut och sa åt dom att vara tysta! När dom pratade helt vanligt!! Vela hon att 3-åringarna skulle VISKA till varann eller? Iaf, sen sa den lilla tjejen någonting till rektorn, och hon blev helt vansinnig!! "SÅ PRATAR DU INTE MED MIG!!!! Jag är inte din klasskamrat!!! Jag är din REKTOR!!!!!!!". Joo, tydligen hade den 3-åriga lilla tjejen sagt "du" till henne istället för "ni" (stor grej här...). KAOS


It's been really nice weather this week so we've spent a lot of time in the park.

Tess told me off for forgetting to bring her buckets and spades one day, so I never made that mistake again.

10,8km powerwalk with Klara yesterday evening. We were sweating in t-shirts even though it was 23 at night!

Spent the whole morning in the park sunbathing and eating ice-cream and frozen raspberries.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0