Söndag 26:e

Var i Spanien i helgen för att hälsa på Viktor i Granada (där jag bodde under fyra år när jag var yngre). Det var jättekul att vara tillbaks eftersom jag inte varit där på 6 år. Hade velat vara kvar längre..
När vi kom tillbaks till Paris på tisdag morgon fick jag hög feber och halsfluss. Har legat i min studio och känt mig döendes hela veckan men nu börjar det gå bättre. Har lite hemlängtan...men bara en månad kvar!

I went to visit Viktor in Granada in the weekend. Alhambra and Sierra Nevada in the background.



Trying beers and tapas in a cervezeria.

Tea and fresh orange juice in the arab quarters.
Stayed a night in Sevilla before going back to Paris.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0