Fredag 24:e

Jag lyckades få upp Tess ur sängen imorse utan skrik!!! Och hon vet vad jag heter! :D är sååå nöjd, ett tag där kändes det helt hopplöst!
Lekte länge med ungarna i poolen imorse, sen åkte jag, farmorn, Tess, Josephine och ena kusinen till grannstaden Bayonne. Rätt så mysigt, fast hur mycket trafik som helst på eftermiddagen! Vi lyckades hitta en fickparkering, så farmorn sprang ut för att köpa lite saker medan jag var kvar i bilen med tjejerna(som sov), och så kom det en snubbe som skulle parkera framför oss. Han hade ingen bil framför sig, men lyckades ändå backa rätt in i våran bil (fast sakta så det blev inga skador), och just då kom farmorn så jag berättade för henne vad som hade hänt, hon gick och snackade med honom, och han försökte neka det den jäveln! Men tillslut fattade han att flera andra också hade sätt det och sa förlåt. Sen va det inge mer med det. Farmorn körde på hans bil lite bara när vi skulle ut därifrån. Hehe.
Sen åkte vi till stranden mellan Bayonne och Biarritz där tjejerna lekte i en park med farmorn medan jag tog en liten promenad längs stranden. Och frågade en random tant att fota mig på dålig franska ("du göra foto mig?" ungefär). Sen blev det mata ankor i en liten park nära hemmet.
Nu på kvällen fick jag lägga barnen ensam igen, men allt gick lugnt och fint. Lillen skrek bara i nån minut efter jag lagt henne, men sen måste hon ha däckat.
Imorn tar jag tåget till Paris kl 14, och har ett tågbyte i Bordeaux...ser inte riktigt fram emot bytet, men aja, längtar till Pariiis!


Tess i dansshowen jag fick igår


Josephine efter morgondoppet i poolen


Bayonne




Tess fick lite panik när ankan gick började jaga henne


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0