Onsdag 22:a

Inte så bra start på dagen. Vaknade nån gång under natten med att lillen grät. Hon somnade snabbt om, men inte jag.. Och på morgonen fick jag INTE plocka upp henne ur sängen, hon skulle ha FARMOR ("mamita"). Så låg hon och skrek efter henne och jag som inte alls är van fick lite panik.. Blev orolig om det kommer att bli bättre men farmorn sa att hon är så mot alla nya, och det blir bättre när hon förstår att jag blir kvar ett bra tag. Så måste jag vara strängare.. :S Hon va på dåligt humör hela morgonen iaf (jag fick inte alls röra henne), men sen efter hon sovit middag blev det bättre. Vi lekte ett tag i trädgården med hennes "bébé" och vagnen,  och fick även bada henne! Så lekte vi monster i badet. Det tyckte hon va jättekul.
Lekte med stora tjejen i poolen en hel del idag också. Sen på kvällen låg hon me huvet i mitt knä och vela att jag skulle ta på hennes rygg :) Så älskar hon The Cat in the Hat (en bok) och vela att jag skulle läsa den för henne. Jag läser nog lika bra som en 8-åring på franska men det verkade funka ändå. Och så kan hon typ hela utantill.
Har även hunnit med att åka en sväng runt Biarritz med Tess, farmorn och gammelfarmor, många turister fast riktigt fint! Det är så häftigt att man kan se över till Spanien. Farmorn har sagt att jag får ta bilen på kvällen när barnen har lagt sig och köra runt, fast dom kör lite galet här så vi får se..
Här är utsikten från deras balkong (man ser havet längst bort):





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0