Torsdag 30:e

Blev inge marknad idag, tåg metron och käkade lunch i Marais området istället (rätt så nära Notre Dame). Mysigare små gator där och inte lika svindyra affärer. Såg lite vintage affärer också. Pappan jobbar däromkring, så han visade runt mig lite och visade mig var svenska institutet låg. Ifall jag skulle få extrem hemlängtan nån gång... Sen visade han en bra inredningsaffär där jag köpte lite saker till min studio! Så nu har jag pimpat min soffa och köpt ljus. Skulle ut och springa när jag kom hem, men råkade däcka istället (nya soffans inverkan..).
På lördag kommer tjejerna hem från deras mormor i Nice, så då blir det slut på lugnet! Haha nejdå.. Fast ska passa på att njuta av min sista "barn-lösa" dag imorn ;)
Nu ska jag göra ett prov för min språk skola (så att dom kan se vilken nivå jag ligger på). Går att göra online, men måste sitta i minst en timme står det...bläh..

Före: Lite små skabbig..



Efter: OMG




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0