30:e December

God Jul i efterskott!! :D
Har varit hemma i Sverige över julen och jag har nog aldrig varit så lycklig över att bara vara hemma. Så efterlängtat!! Nio dagar...fast det gick alldeles för fort och nu har jag släpat min enorma reseväska hela vägen från Sverige genom flygplatsen, tågstationerna, upp för mina sju våningar (jag var nära på att dö kan jag säga) och nu sitter jag här i min lilla lägenhet, ensam, i Paris igen... Men det blir bra! Min kompis Emmi kommer och hälsar på snart (ikväll) så ska dra iväg och hämta henne från stan. Hade varit skönt att få vara hemma i en månad och bli riktigt uttråkad bara...

Lite bilder från jullovet hemma i Hälsingland:


Super Dog

Nicole

Outside our house

Christmas dinner!! :D And the best stuffing ever..

Dave in his favorite spot


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0