Fredag 30:e

Har suttit barnvakt ikväll till midnatt. Det går så mycket lättare att lägga dom nu än vad det gjorde förr. Allting går lättare faktist. Fast kvällar är aldrig jobbiga egentligen...dom sover och jag får kolla på serier. Hann se klart sesong 2 av Awkward inatt.
Köpte en liten "kit" till Jo för hennes födelsedag som man kan göra små feer utav gips, och sedan måla dom. Så det har hon, jag och Tess suttit och hållt på med ikväll. Tror att jag kanske tyckte det var roligare än vad dom tyckte faktiskt...jag satt och målade i över en timme medan dom var klara på några minuter...
Igår var det Annas födelsedag, så vi och två till gick ut på en mysig liten bar och drack cocktails. Ska även ut på lördag och fira "ordentligt". Antagligen med förfest i min lilla studio. Jag har tydligen den största så blir att vi hamnar här. Den är inte stor.
Iförrgårkväll var vi hos mormorns lyxlägenhet för att fira Jo's födelsedag. Blev god libanesisk mat med en väääldigt god chokladtårta till efterrätt (jaa jag ska ut och springa imorn...).
Nu ska jag kolla på lite Man vs Wild och sen lägga mig. Ska vara med och hjälpa till med Jo's födelsedags kalas imorn. Det ska komma 20 ungar. Hjälp.


At the park. "I don't like anything other than biscuits" Tess keeps telling me.




Me, Jo and Tess made fairies from the mould and paint fairy kit that i bought for Jo's birthday


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0