Onsdag 12:e

Ikväll efter jag slutat jobba gick jag till Franprix, köpte choklad, ost och kex, och träffade Jenny och Ginger hos Emma och Sofia för att säga hejdå. Jaa, nu börjar alla åka hem. Och utav dom är det bara jag som kommer tillbaka. Känns jättesorgligt :( Fast vem vet?...dom kanske ledsnar på snön i Sverige...hoppas jag...
Förra veckan var vi på ett jättebra cocktailställe vid Odeon där vi köpte en cocktail för 13euro var, och så kom det fram en tjej klädd i kimono som gav oss sushi! Tydligen var det Japan tema då och så fick man sushi on the house. Det tackar man inte nej till!

Taking a break from christmas shopping on monday...

The sushi we got for free with our 13euro cocktails just because they had a special Japan theme!
Making pancakes today with Tess. My cooking skills are getting pretty awesome...
Today was the last time I saw Jenny before she goes back to Sweden. Can't believe its been three months...
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0