Söndag 16:e

Tänkte att jag skulle försöka göra pepparkakor förra veckan! Hade lyckats få hem alla dom jobbiga kryddorna (på franska!), allt gick fint tills jag öppnade mjöl packetet. Den hade en konstig brun färg, men jag tänkte "Åh jag kör på ändå" för jag orkade inte klä på ungarna alla vinterkläderna och gå till affären. Men så gick det ju åt helvette såklart. Dagen efter när jag öppnade kylen och petade på degen var den stenhård. Fast den var god iaf. Kanske testar igen nu i veckan...
I helgen var jag och kollade på The Hobbit på en bio vid Opera. Så bra!! Har saknat Gollum :)


Tried and failed to make gingerbread...it was the flours fault.

Out running on saturday!! (To make room for the christmas dinner...)

Pizza with the girls at my place


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0