Söndag 9:e

Två konserter på två kvällar och nu ligger jag halvdöd i soffan. Men värt det!!!
I fredags var jag ute och sprang i slasksnö (första snön i år) i skogen. Hardcore av mig tyckte jag. Senare blev det Chris Brown i Bercy arenan med Jenny, Emma och Ginger där vi trängdes med alla hans fans. Själv är jag ingen super fan, men showen var rikigt bra! Han dansade som en galning i två timmar, fattar inte hur han orkar!
Efter det blev det efterfest på Palais Maillot där vi lyckades ta oss in på vip området där Chris satt och sjöng med dj:n. Vi kunde inte komma ända fram till honom eftersom han hade galna vakter framför honom som tryckte bort alla, men han var inte många meter bort! Och han var high as a kite...
Lördag var vi väldigt trötta och bakis eftersom vi hade lagt oss 8 på morgonen. Smart... Fast proppade i oss skräp mat, en massa kaffe och sen var vi nästan bra igen. Så jag, Jenny och Klara drog tillbaks till Bercy för att kolla på Swedish House Mafia. Och det var en av dom bästa sakerna jag gjort!! Det var hur mycket folk som helst som dansade, drack, skrek och var allmänt överlyckliga. Det var helt galet! Går inte ens att förklara, men lägger upp lite bilder.
At the Swedish House Mafia concert:
 





Jenny
Klara and me. Some nice guys who let us sit on their shoulders (poor them...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0