Tisdag 4:e

Blev en rätt så lugn helg ändå. Annas "ordentliga" födelsedagsfirande blev hemma hos mig med Jenny (usa), Hanna och några flaskor vin. Inte helt fel!
På dagen var det Jo's födelsedagskalas. Helt vilt. Jag och Jenny (sverige) satt och målade alla tjejernas ansikten till fjärilar och lite vad som helst. Ingen grät så så hemska kan dom inte ha sett ut iaf. Tjejerna var uppkädda till prinsessor och killarna skulle vara magiker men dom var lite vad som helst. Det blev även en massa lekar, godis, tårta, och sånt som brukar finnas på kalas. Plus en enhörning-piñata.
På söndag gick jag och Jenny (sverige) på en långpromenad i Bois de Boulogne i det soliga vädret. Åt en toast och drack kaffe på en liten uteservering.
Igårkväll när jag hade slutat och precis stängt in mig i min lägenhet ringde det på mobilen. Det var mamman som undrade om jag kunde komma ner till deras lägenhet igen och ge Tess en godnatt puss för jag hade glömt det och hon kunde inte sluta gråta. Gick ner och hon var alldeles tårögd. Kände mig som en hemsk människa.


Princess Josephine at her birthday party
Saturday night was spent with Anna, Jenny (usa), Hanna, some wine and my tiny sofa.

Sunday at Bois de Boulogne with Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0