Måndag 26:e

Nu har även lillsyrran varit här! Riktigt mysigt! :D Hon kom hit med Jennys lillsyrra Linn, så dom kunde gå runt och turista lite tillsammans när vi var i skolan. På Fredag tog vi det lugnt. Nicole hängde med mig för att hämta tjejerna i skolan. Jo var jätteblyg i början och vågade inte ens kolla på henne, men sen när Tess pratade med henne (skumt för hon brukar hata alla) satte Jo igång också. Gick ut på en bar i St Michel på kvällen där vi fick äckliga drinkar. Lördag blev shopping på Rue Rivoli och Les Halles, en sväng i Galleries Lafayette där vi kollade på deras julutställning och dyra saker. På kvällen gick vi ut på Vip Room. Söndag blev Sacre Coeur, Moulin Rouge och boulangerie med goda bakelser i Montmartre. Måndag shoppade dom medan jag och Jenny var i skolan, och sen träffade vi dom för lunch. Nicole gick med mig för att hämta tjejerna igen och vi gick till parken. Allt som allt, en riktigt rolig helg!


Me, nanny and grandad on Champs Elysees!

Me and Nicole at Galleries Lafayette

(From left to right) Me, Linn, Jenny and Nicole at Sacre Coeur

Linn and Nicole at Moulin Rouge
The kids loved her. "Nicooooole!! Nicooole look!!!" "When is Nicole coming back?" "Is Nicole going to work with you?" "Why does Nicole have to go home?", blablabla... I obviously wasn't as exiting anymore..



Kommentarer
Linda

Haha åh vad mysigt! ^^ När kan jag komma o hälsa på? :D

Svar: När du vill!!! :D fast inte från 21:a till 30:e december för då är jag hemma i sverige ;)
denisebradley.blogg.se

2012-11-27 @ 08:07:01
URL: http://lindapatriciasord.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0