Onsdag 21:a

Hade barnen hela dagen idag, som vanligt på onsdagar. Vi bakade scones med choklad och russin imorse, och dom blev jättegoda... Går sådär med min plan att äta nyttigt... Aja, Tess är värre. Största chokladmonstret någonsin. Tur att hon har någon som finns och säger till henne att inte äta hela tiden bara.
Jag och Klara gick på bio måndag kväll. Jaa, vi var ju tvungna att se sista Twilight filmen! Den var bra :D Fast det var ganska tomt i biosalen...



Nanny och grandad are here now! So yesterday after work I met them at their hotel and we went to a nice restaurant. This was nannys "small salad" because she wasn't hungry. And me and grandad got a whole pile of food plus a whole camembert cheese each. Not complaining though, its was verrrry tasty!


Kommentarer
Linda

Men Tess kan väl ändå inte vara ett värre chokladmonster än mig?! ;)

Åh farföräldrarna/morföräldrarna ser ju jättemysiga ut ju! :)

Svar: Haha du har competition där iaf kan jag säga!! Jaa det va mysigt att ha dom här ^^
denisebradley.blogg.se

2012-11-22 @ 15:27:37
URL: http://lindapatriciasord.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0