Torsdag 15:e

Nu har tjejerna börjat skolan igen så allt är tillbaka till vardagen. Ibland är vi i parken efter skolan, men börjar bli rätt så kallt och jag har ingen vinterjacka så försöker hitta på saker att göra inomhus med dom. Idag målade vi pasta som vi ska göra pasta-halsband av. Fast jag satt mest och försökte hindra Tess från att kladda ner allt med målafärg. Svår uppgift.
På tal om pasta har jag och Klara hittat ett mysigt litet lunch ställe med billiga pasta rätter och goda bakelser där vi säkert kommer spendera en hel del tid. Och det bästa är att det ligger här i 16:e, där allt vanligtvis är svindyrt!!
Förra veckan var vi på Marc Jacobs rea. Man var tvungen att ha en inbjudan, och Klara hade fått tag på två biljetter av sin värd familj så vi gick. Allt var dyrt ändå, och det fanns inget vi riktigt fastnade för (om vi gjorde det var plagget över 400 euro..), så blev att vi gick därifrån med ett par örhängen för 15euro var. Och mina färgade av sig grönt på mina öron så jag gillar inte Marc Jacobs har jag kommit fram till.


Painting pasta




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0