Torsdag 1:a

Mamman hade ritat en karta åt mig av byggnaden av vilka dörrar vi kunde gå och knacka på, så igår blev det trick or treating! Den andra vi knackade på hos var en gammal dam. Hon bjöd in oss till vardagsrummet där hon hade dukat fram ett helt bord fullt med godis, och allt var för oss! Enligt familjen var det godis och choklad från några av Paris "finaste" butiker, och dom trodde att allt säkert hade kostat mer än 100 euro. Tjejerna blev rätt så lyckliga! Jag med eftersom jag fick ta med mig en hel påse hem, hehe :)
Senare blev det förfest/ fixning hos mig, sen till Emma, sen till Palais Maillot för hon hade fixat VIP bord igen och den här gången med gratis dricka (kollade på en flaska...det stod 250euro på den..). Det var halloween tema där, och många utklädda.
Nu ska jag packa för inatt tar vi bussen till Amsterdam!!! Så kanske ställer in några inlägg med gamla bilder eller nått, för vi blir borta till måndag.





An old lady had baught all of this specially for the girls when we went trick or treating




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0