Onsdag 10:e

Lördag blev inte lika stort som förväntat. Vi skulle bli ett stort gäng, men helt plötsligt var vi bara två! Fast det var roligt ändå. Gick på Showcase igen. Jag gillar det men önskar att dom spelade bättre musik! Dom gillar verkligen sin techno här i Paris.
I söndags var jag ute på långpromenad igen i Boulogne. Fast det var folk överallt (helg) så inte lika "fridfullt". Dom hade någon sorts leksaksbåts-race i en av sköarna. På vägen hem var jag jättehungrig så gick in på mitt närmaste sushi ställe, Planet Sushi och köpte hem. Det var så gott!! Kanske blir deras nya stammis. Tills jag får slut på pengar.
Har haft lite fullt upp i veckan. Nu är det Tess som har varit sjuk, så efter språk skolan har jag bara haft någon timme och sedan har jag gått och hämtat henne från mormorn. Men nu är hon frisk igen!
Igårkväll träffade jag Jenny i Bastille och vi satte oss i en ute servering. Beställde cocktails och nachos. Det satt inte helt fel efter jobbet! Sedan kom servitrisen ut, sa att hon hade en överraskning åt oss och plockade fram två glas med champagne! Tydligen var det någon inne vid baren som hade köpt dom åt oss, men vi kunde inte se in och han kom aldrig ut och sa någonting. Aja! :D
Har fått klagomål av min familj hemma i Sverige över att jag lägger upp många matbilder...så här kommer fler!! :D

Showcase



Tess et moi

Cocktails och nachos på Rue Roquette i Bastille

Jenny leker i regnet


Kommentarer
Linda

Hahaha go matbilder! Blir så avis när man ser allt gott :D

Svar: Haha bra att du gillar dom iaf!! Det kommer nog mååånga fler ;)
denisebradley.blogg.se

2012-10-11 @ 09:52:28
URL: http://lindapatriciasord.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0