Söndag 14:e

Oj nu har jag varit dålig på att blogga. Ska ta tag i det igen!!
I torsdags efter jobbet skulle jag försöka hinna till en dans lektion på andra sidan stan som började 20:30. Kl 20 satt jag på tåget så jag tänkte "yes, jag hinner!". Ungefär 10m innan tågstationen där jag skulle av stannade tåget i tunneln. Och den stod stilla i 10 minuter!! Gud va arg jag blev! Kunde ha hoppat ur tåget och GÅTT till nästa station! När jag kom fram var den 20:30, men då kunde jag inte hitta dansstället såklart så jag sprang runt dom små gatorna i Bastille i regnet som en galning... Slutade med att jag åkte hela vägen hem igen för jag hittade det inte.
Fredag blev det utgång med Klara, Jenny, en tysk tjej och en engelsk. Vi åkte till en bar nära Pantheon och spelade beer pong mot tre franska killar och vi vann!! :D
Igår var jag och Jenny bjudna till hennes kompis inflyttningsfest. Riktigt trevligt! Ost, kex, frukt och vin :)
Efter det åkte vi till Palais Maillot igen, där hon hade fixat så vi kom in gratis och fick ett vip bord ett tag tills några andra killar kom och skulle ha det. Aja. Det var roligt ändå!
Juste! Hittade även skorna som jag var ute efter i storlek 35!! Måste ha varit in i minst 10 olika butiker!


I told her to smile but she kept making that weird face instead...

Jo in my new shoes

Friday
Saturday

Our VIP table at Palais Maillot!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0