Tisdag 16:e

Någon snodde franska mobilen som jag fått låna av familjen i helgen när jag var på Palais Maillot. Och så blev jag magsjuk igårnatt. Och så missade jag min lektion vid Louvren idag för jag var dum och trodde att jag visste var den låg, men när jag kom fram gick jag åt helt fel håll så när jag äntligen hittade, ca 20 minuter senare, hade gruppen redan gått vidare :(
Har iaf fixat ny mobil, en Nokia för 29 euro, och nytt sim-kort är på väg i posten. Jag är inte magsjuk längre, måste ha ätit nå skumt. Och så fick jag lite fina bilder på Louvren när jag var där. Tror att jag har haft det för roligt på det sistone...någonting dåligt var ju tvungen att hända...


Det var fyra gubbar som hängde ovanför pyramiden..kanske skulle tvätta rutorna?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0