Torsdag 18:e

Nu har jag fungerande fransk mobil igen, woohoo!!
Igår var jag med tjejerna hela dagen för det var onsdag, så vi gick till parken för att leta löv som dom skulle få klistra på ett varsitt träd som jag ritat åt dom. Senare skulle Jo på ett kalas, och jag skulle hämta henne kl 16:30 för att hinna till musik lektionen som började 17. Blev lite ont om tid där. Kom en minut försent! Tyckte att det skulle ta för lång tid att vänta på bussen, så vi gick dom 4kilometrarna till musik skolan. Och hon gnällde inte alls! Hon var för fascinerad av kyrkogården och hade en massa frågor...ett tag råkade jag få henne att tro att man dog om man gick in dit. Fast jag tror hon fattade tillslut. Nu vill hon jättegärna gå dit, och har frågat pappan en massa om "dom döda i kyrkogården"..Kanske kan ta med henne dit imorgon.
Idag var jag på en pyssel affär för föräldrarna hade gett mig pengar för att köpa roliga saker att göra med tjejerna. Så när vi kom hem klistrade vi fast löven från parken på träden och hällde glitter över hela köket!




In the park picking leaves

On the way to Jo's music lesson




Kommentarer
Ingrid

Hej denise, hittade din blogg lite random och det skulle va kul att ses nån dag/kväll, typ dra ihop ett gäng? :)

Svar: Hej! Javisst!! :) Har du facebook?
denisebradley.blogg.se

2012-10-19 @ 13:01:25
URL: http://ingridz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0