3:e September

Jag hade rätt, det var INTE kul att vakna imorse och nu är jag ganska död..Det tar på krafterna att ta hand om barn en hel dag! Fast det gick rätt så bra. Fick ju hjälp av mormorn, så det var verkligen skönt.
På morgonen åkte jag och mamman med Tess till dagis, sedan gick jag hem och tog hand om Josephine. Det var lugnt på morgonen faktist, jag drack kaffe och hon satt och ritade. Mormorn kom runt 11, och vi gick till Picard (en affär där dom bara säljer fryst mat) och handlade. Gick hem, åt lunch, kollade på film (How To Train Your Dragon på franska, den var grym ändå),  lekte lite, och så var det kl 16 och dags att hämta Tess från dagis! Hon var mest lycklig att se mormorn. Hoppas hon blir så lycklig när jag ska hämta henne ensam på torsdag.. Hemvägen var lite jobbig, Josephine blev trött på att gå så hon fick åka i vagnen och mormorn fick gå med/ bära Tess.
När vi var hemma igen blev det lek, bad och middag. Och nu är jag ledig för kvällen!! Phew!
Har även fixat metro kort nu, så jag kan åka hur mycket metro jag vill! :D

Jo kom nyss och frågade vad jag gjorde. En blogg sa jag. Hon undrade vad det var, så jag visade bloggen med bilden på henne. "Men det är ju jag!!!!! Hur gjorde du så??!!". Haha :P








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0