Lördag 8:e

Ungarna vaknade runt 7:30 imorse, så jag var tvungen att kliva upp då också. 7:30 på en lördag....
Gick till närmaste mat affären och handlade lite. Gammelfarmorn är ju också här och hjälper mig den här helgen så jag slipper vara ensam. Efter maten tog lillen och jag en liten tupplur, och sen kom farmorns syster och hennes man (börjar bli svårt att hålla koll på alla) och hämtade oss alla så åkte vi till Jardin d'Aclimatation, en park i Bois de Boulogne med karuseller och djur för barn. Vädret var helt underbart och det var kul att få komma ut och göra nått. Ungarna älskade det. Tyckte dock synd om djuren...dom hade det inte direkt så stora burar.
Sen blev det direkt in i badet när vi kom hem, middag (spaghetti bolognese) och säng. Är fortfarande helt shockad över att Tess faktist stannar i sängen...hon gnäller och vill inte sova men när jag går därifrån stannar hon kvar. Jag klagar inte!






Vatten grejor som sprutade upp som alla barnen lekte i




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0