Måndag 10:e

Fick sova en halvtimme längre iaf. Var på skolan runt 10 och jag tror att jag var precis i tid innan rushen, fick gå direkt in, prata med en tjej på franska i några minuter och lämna ett papper till receptionen. När jag kom ut var det världens kö. Ibland har man tur!
Gick hem från skolan som ligger i Victor Hugo nära Triumph Bågen. Gick mycket snabbare än förväntat, runt 20 min. Sen tog jag en joggingtur!!! :D Har börjat fått lite ångest av all skräp jag äter.. Så jag powerwalk:ade till Bois de Boulogne och sprang i ca 30min. Helt okej! Hade glömt ta med mig vatten och det var kok hett ute så höll på att dö på vägen hem..bara längtade efter att komma hem och hälla i mig vatten...så kom jag till ytterdörren (där man går in till själva lägenhetshuset), och märkte att jag inte hade den nyckeln med mig, bara den till min dörr. Jag plingade på familjens knapp, kanske hembiträdet var där..men nej, inget svar. Plingade på till hon som tar hand om allas nycklar (vad det nu heter), men nej hon svarade inte heller. Fan.. Plingade på hos en random. Hon svarade! "Hej! Jag heter Denise! Jag har glömt min nyckel, inte skulle du kunna öppna åt mig?" (på dålig franska).
"Nej. Hur vet jag att du bor här?". Kärring!! Men precis då kom familjens hembiträde ut genom dörren, så jag slapp diskutera med henne.
Han duscha, sova i en timme, kolla på lite New Girl och gå ner och käka en knäckemacka innan jag skulle hämta tjejerna. Vi gick till parken en sväng (vilket inte är så roligt eftersom det är fullpackat med ungar hela tiden..), och sen det vanliga.
Nu ska jag prova lite herbal tea jag fick av familjen..


Proof!!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0