Måndag 17:e

Vaknade och hade sån där ont i halsen man får precis innan man blir sjuk..så sitter här med förkylning och feber nu. Får käka en massa frukt..
På grund av det har jag inte orkat gjort så mycket idag. Tvättat kläder och sängkläder.. Hämtat tjejerna, lyssnat på Tess skrika "Bébé cadome!!" åt allt och alla (hennes favorit svordom..betyder typ stor dum bebis eller nått), gått till parken som vanligt..
Hemma skulle jag vänta på en gubbe att komma med matvaror, för dom beställer hem varje vecka. Tyckte lite synd om han för hissen funkade inte så han var tvungen att springa upp med allt till 4:e våningen. Och det var inte lite saker direkt...en hel del tunga kartonger med vattenflaskor och mjölk bl a. Innan han gick funderade jag på att ge honom dricks, men visste inte om man gör så så det blev liksom inte av. Senare berättade jag för föräldrarna vad som hänt, så frågade dom om jag gav honom dricks... Jaja nu vet jag till nästa gång!




Galningar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0