Onsdag 5:e

Har tagit hand om tjejerna hela dagen idag! Är lite smått trött nu, så blir ett kort inlägg för jag vill gå upp till studion och dö ett tag i soffan.
Har ritat, gjort pussel, ätit, sprungit runt, läst böcker... Lite segt för vi kunde inte gå till parken, var tvungen att vara hemma hela dagen och vänta på en byrå till min studio. Dom skulle komma idag, men så blev det inte såklart och har bara väntat runt hela dagen.
När jag skulle laga mat vägrade spisen funka (det är en sån där modern grej) och hade låst sig, ungarna var jättehungriga...Ahh, fick den att funka efter 10min iaf och medan fick dom tomater med olivolja, salt och vinäger (gott), och baguette.  Sen måste jag liksom ha mat på gång hela tiden annars blir lillen uttråkad och vill ner från bordet. Så sprang fram och tillbaks som en tok men lyckades tillslut! Blev kyckling med ris.
Tess älskar mitt svenska knäckebröd som jag tog med mig åt dom!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0