Söndag 9:e

Vaknade 7:30 igen. . Runt 12 gick vi ut för att käka på Mcdonalds med dom som vi träffade igår, fast när vi kom fram gick vi på restaurangen brevid ändå (mysig utomhus servering med ett jazzigt band som spelade). Jag åt en chévre paj (eller quiche) med sallad, väldig gott. Gick bra i början, men sen helt plötsligt bestämde lillen sig för att börja stört skrika. Dom andra sa åt mig att inte göra nått, fast hon bara fortsatt och fortsatt. Lite pinsamt, alla stirrade.  Tillslut kom det fram en sur-kärring som sa ”Ta bort barnet! Det här har verkligen blivit outhärdligt!”. Så han som var med oss (minns inte riktigt vad han hette) tog henne därifrån och gick en sväng med henne. Våra grannar hade också ett litet barn med sig, så dom började prata med oss och sa till mig ”Det är inte många som kommer fram och klagar om sånt i Frankrike!” haha.. Sen kom det en till familj med en liten tjej som också började grina. Hoppas sur-kärringen fortfarande var kvar då..  
Sen åkte gammelfarmorn hem, jag gick hem ensam med tjejerna, och alla gick och la oss i nån timme. Efter maten kom föräldrarna hem och nu har jag låst in mig i studion för kvällen!
Tror tyvärr att jag måste upp tidigt imorn ändå..måste göra ett franska prov för France Langue och tydligen ska det vara bra att vara där tidigt. En tjej fick vänta i 3 timmar.


Två som klättrade upp på taket här om kvällen för att kolla på Tornet. Mysigt!! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0