Tisdag 11:e

Åkte till Galleries Lafayette idag för att träffa en till au-pair. Vi fikade inne i själva gallerian eftersom det inte var så fint väder. Var inte så sugna på att gå runt i regnet på jakt efter ett fik.. Men det var mysigt ändå!! :)
Efter det gick vi till HM en sväng där jag köpte ett paraply och en sport bh. Nu ska jag sätta igång med träningen!! förhoppningsvis..
Precis när jag klivit på metron på vägen hem var det en snubbe som skrek "Oi!! F*** off!!!!" som fick mig att hoppa till. Visade sig att en tant hade försökt sno hans plånbok ur bakfickan medans han klev på och hon gick av. Gäller att vara försiktig..
Hann handla lite mat (ägg, balsam vinäger och grapefruit..) och ta det lugnt ett litet tag innan jag skulle hämta tjejerna. Lite jobbigt att hålla ett paraply i handen samtidigt som man knuffar en barnvagn och försöker trängas fram förbi fler människor med barnvagnar och paraplyn på en väldigt smal trottoar förresten..
Till middag blev det omelett med grönsaker, och sen fick dom grapefrukt med lite socker på vilket Jo tyckte var jättegott. Hon åt både hennes och Tess halva. Tess drack lite av juicen efteråt iaf.
Fick även en blackberry som jag får låna av familjen, så nu har jag ett franskt nummer!!




Lovely weather




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0