Tisdag 18:e

Hatar att vara förkyld..blir helt döv och borta i huvet.. Så jag har inte orkat gjort någonting idag heller. Eller jo, köpt lite ost från fromageriet till ost och kex kväll imorn. Och en massa frukt!
Orkade vara i parken i en timme efter skolan med tjejerna iaf, rätt så skönt att sitta ute. Har blåst lite höstigt idag, men det är fortfarande lagom varmt.
Kom inte på vad jag skulle laga till tjejerna när vi kom hem, men dom hade någon sorts färdig-gjord pajdeg i kylen så jag slängde ihop lite mjölk, ägg, ost, bacon och zucchinis (eller courgettes eller vad det nu heter) och gjorde en paj. Jag tyckte iaf att den var god!! Tjejerna var väl inte jätteförtjusta i den..dom gillade mest bara pajdegen.  Men fick i dom en morot var också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0