Tisdag 4:e

Lugn morgon. Var med Josephine till 11, sen gick jag med hennes till hennes ”framtida man” (enligt henne) Charlie. Så var jag ledig fram till 15.30. Jag åkte till Apple Store, men tydligen så var min iphone låst så jag måste kontakta Telia..irriterande..
Apple store låg väldigt nära Gallerian Lafayette, så jag gick in och kollade runt. Ännu fler dyra märken såklart. Det är mer som ett museum...jag går dit och tittar bara. Och det fanns en hel våning skor! :D
Hade även tid att tvätta kläder när jag kom tillbaks. Känner mig så vuxen! Och sen hann jag med ett avsnitt Desperate Housewives innan det var dags att hämta tjejerna. Träffade mormorn igen, vi hämtade tjejerna tillsammans och sen gick vi till parken. Det var helt fullpackat med ungar. Kaos.
Nu ska jag upp till studion, på med myskläder, och kolla sista avsnitten av Game of Thrones (säsong 2) :”(  kommer sitta ensam i min studio och gråta när det är slut...


Lafayette Gallerian


Shoe heaven


Lafayette Gallerian



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0