Torsdag 13:e

Fick en kram av Tess när jag hämtade henne från dagis idag!! Hon var glad att se mig! :D är i shock...
Hämtade Jo från skolan runt 11:45 för att gå hem och käka lunch med henne (bor ungefär 10min promenad från skolan). När mormorn kommer tillbaks från Nice i oktober kommer det vara hon som gör det varje Torsdag. Åkte tillbaks till skolan 13:30. Kom nån minut sen, alla ungarna satt redan tyst i klassrummet när vi kom och störde och grindarna till skolgården hade låsts när jag skulle därifrån så fick lite panik där ett tag (stog där och röck i dörrarna som en galning) men hittade en annan väg ut genom skolan..phew....
Han inte göra så mycket innan jag skulle iväg och hämta dom igen. Handla lite...dricka kaffe..kolla på Desperate Housewives..
Efter jag hämtat dom drog vi till parken. Börjar bli mindre barn där nu. Kanske för att det börjar bli lite små kyligt (någonstans mellan kofta och jacka-väder). Vi satt ett tag och åt mellanmål på gräset och sen fick dom springa runt i parken. Och jag fick springa runt efter lillen.
Rätt så härlig dag faktist! Ska se om jag kan dra med mig tjejerna till Bois de Boulogne imorn eftersom dom slutar tidigare..

Lite bilder på studion (pictures of my flat):


Här ser man om man står vid ytterdörren. Går man igenom därborta i hörnet kommer man till mitt minibadrum och mitt sovrum


Kök (med vattenkokare och kaffemaskin, lyx!!)


Här spenderar jag största delen av min tid










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0