8:e Januari

Usch, har varit sjuk hela helgen. Feber och förkyld. Så allt jag har gjort är degat i soffan, kollat serier och använt slut på en hel del pappersrullar..
Har fått ett klagomål om mitt förra inlägg. Han/ hon tyckte att jag gjorde fel som inte gav bort min halvuppätna crepe till tjejen. Visst, det var jättesynd om tjejen. Men det är synd om alla tiggare och uteliggare här i Paris, och dom är inte få kan jag tyvärr säga! Man kan helt enkelt inte bara ge till alla. Då väljer jag hellre att ge till dom som inte försöker sno av mig.


Movie time!!


This is what I've been doing all weekend ( I've been ill)


Kommentarer
Anonym

Men vafan, de va ju inte direkt så att ungen sa: jag är så hungrig kan jag snälla få en bit? Kioskmongon de finns...

Svar: Haha eller hur..
denisebradley.blogg.se

2013-01-11 @ 12:31:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0