Lördag 26:e

Imorse vaknade jag väldigt bakis med Anna breved mig. Vi och några till tjejer var ut och härjade igårkväll. Först på en student bar vid Chatelet, VIP Room och sen Palais Maillot (surprise surprise!). Ägaren känner till och med igen mig nu...dags att börja testa lite fler ställen kanske...
Men vi var ändå duktiga och lyckades släpa oss ut i friska luften (eller förorenade luften) för att turista lite. Denna gången blev det Paris Chinatown. Jättecoolt! När vi var där passade vi på att käka chicken sate också.
Var och sprang för första gången igår också! :D och det känns idag kan jag säga...!

Ikväll blir det barnpassning från kl 20, och jag ska ta hand om två extra ungar som ska sova över. Wish me luck.


I made mums thai fish soup the other day and I was so proud of myself! It was so tasty!!!

...the girls weren't too impressed though...
A very happy Anna and Klara eating chicken sate in Chinatown today.




Kommentarer
Linda

Haha shit, lycka till att passa med 4 tjejer...! Chinatown såg jättemysigt ut ju, vill också se! :'(

Svar: Haha, 3 tjejer och 1 pojke...Det var inte lätt! Speciellt inte när alla vela sova i samma rum och hålla varandra vakna... Du får komma tillbaks Linda!!!
denisebradley.blogg.se

2013-01-27 @ 11:59:24
URL: http://lindapatriciasord.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0