Måndag 14:e

Jobbade lördag kväll så det blev en till lugn helg med Desperate Housewives sesong 5. Men på söndagen träffade jag Klara och vi var på Champs Elysees från 15 till 23 på kvällen! Lite natt-shopping på Sephora är ju aldrig fel, och nu är det rea överallt! Köpte en wind och water resistant jacka från Nike att springa i, och två ögonskuggor från Sephora. Allt på rea! Vi var även inne på Abercrombie and Fitch. Jättecoolt inredd. Och dom som jobbar där är tydligen tvungna att gå runt i flipflops, stå och dansa (eller få spasmer...) och säga saker på americanska. Intressant. Sen var vi på bio och såg Berättelsen om Pi. Den var riktigt bra!
Nu snöar det! Och jag är inte lika överlycklig som alla på facebook verkar vara...vill ha vår :(
Usch, nån äcklig granne håller på att röker inomhus hela tiden så att det luktar in i min lägenhet...men vet inte vilken det är...


Shopping in the sales on Champs Elysees! I bought a jacket from Nike to go jogging in.

The very small doors to Abercrombie and Fitch...

Sorry for bad picture! I don't have a bigger mirror. But i love my new jacket!!! :D

Tack för att du berättade om Tanya Burr på youtube, Nicole...nu vill jag bara köpa en massa smink hela tiden. Och dom har ALLT hon har här.


Kommentarer
Världens bästa syrra! ;D

Hahaha! Du har i alla fall en affär som har allt hon har i närheten men jag måste vara utan -.-

Svar: Haha men det är ju inte bra!! Du har ju inget val så du kan inte köpa, medan jag har det mitt framför näsan på mig men inte har råd! :(
denisebradley.blogg.se

2013-01-15 @ 11:43:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0