Måndag 21:a

Min kompis Linda var och hälsade på mig förra veckan. Hon var här tisdag till söndag, så vi han hitta på en hel del. Fast ändå var det över alldeles för fort, och nu sitter jag här ensam i lägenheten igen :( Har kommit på att jag inte tycker om att bo ensam.
Lite bilder på våra äventyr:

Toppen av Arc de Triomph.

Stor och Liten på promenad i Bois de Boulogne.

Vi var kulturella och åkte till moderna konst museet vid Centre Pompidou. Jaa, det här rummet ska vara konst.

Notre Dame

Såklart Linda skulle få smaka på Paris nattliv! Det blev förfest hos mig med sju tjejer, lite trångt. Sen åkte vi till Queen på Champs Elysees där vi fick VIP bord och gratis champagne!
Fick klagomål idag från tanten som bor vid ingången av lägenhetshuset (som tar hand om byggnaden) för hon tyckte vi lät för mycket när vi gick ut. Woops.

Lindas efterlängtade Crepe Nutella Banane.

Överlycklig tjej på Disneyland!!!! :D Så KUL att vara tillbaks!! Trots att vi stod i kö och frös arslena av oss hälften av tiden. Menmen, vad gör man inte för att vara på Disneyland?!!
Lightshowen innan dom stängde kl 21.


Kommentarer
Linda

Aww Tess <3 Så jäkla söt alltså, även om hennes humör kanske gick lite upp och ned haha :D

Saknar dig! (och nutellacrêpsen...)

Svar: Haha "lite"...Saknar dig med! Sitter och lyssnar Kent i min ensamhet :(
denisebradley.blogg.se

2013-01-22 @ 20:46:52
URL: http://lindapatriciasord.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0