Måndag 28:e

Jag överlevde lördag kväll utan att få hjärtattack. Fast det var inte lätt. Dom två andra ungarna var en 5-årig pojke och en 3-årig tjej. Först vela lilltjejen inte alls att hennes föräldrar skulle åka, så dom fick stanna ett tag medan jag försökte distrahera henne, jag läste en bok (Lejon Kungen) för alla och tillslut så gick det bra. Mest för att hon frågade mig om och om igen varför Mustafa dog. Men hon var så söt! Bebisfranska är alltid gulligt, och hon tyckte verkligen om att prata. Hon däckade först. Alla vela sova i samma rum, men Tess var alldeles hyper så runt 21:30 tog jag ut henne och lade henne i föräldrarnas säng, vilket hon inte var glad över. Fick även flytta in Jo dit, för hon och killen vägrade sluta prata, men då vela Tess störa henne istället så Jo fick gå tillbaks till hennes rum. Dom pratade till runt 23 någon gång. Blev inte mycket Desperate Housewives för mig den kvällen.
Idag var jättehärligt väder för en gångs skull! Runt 10 grader. Imorn ska det vara ännu varmare, men det ska regna :(


Making white chocolate chip cookies last week. The girls did great work, but i left the cookies in the oven too long...
The Chocolate Monster


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0