Torsdag 31:a

Det är en liten kille på Tess dagis som alltid har kollat på mig med en ondskefull blick...nu har han börjat sparka på mina smalben varje gång jag går in för att hämta henne, och han håller på att skratta ihjäl sig. Jag skrattar lite falskt tillbaks och försöker butta bort honom. Men har fattar inte, han är ju bara 3 eller nått. Måste komma på nått sätt att få ungen att sluta. Helst sparka tillbaks när ingen ser och springa för livet, men det skulle kunna sluta illa...
Sprang i tisdags igen :D Nu jävlar!!!


Tess and Jo making figures out of my homemade play doh yesterday.

My mouse on the left, Jo's dog, car, mouse, snowman, duck, snake and cat in the middle, and Tess's snake and blob on the right.

We went to the park today again because of the nice(ish) weather this week.
...everyone wasn't too pleased about it though.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0