Söndag 3:e

Just nu är fashion week på gång i Paris, med en massa modevisningar över hela staden. Så igår gick jag och Klara och hängde utanför två av modevisningarna, en på Grand Palais och en på Palais de Tokyo, för att spana in lite kändisar hehe. Det var riktigt häftigt faktist! En massa folk som gick runt i skumma kläder, en hel del fotografer, och vi såg även några kändisar! Bland annat Clémence Poésy (fransk skådis, varit med i Harry Potter som Fleur Delacoeur), Hanneli Mustaparta (norsk modell), Elin Kling (svensk modell), och säkert andra som jag inte visste vem dom va (har inte den bästa kollen, det var Klara som visste vem alla var).
Men nu är jag ledig i två veckor, ska till London om en vecka, så jag tänker ta ledigt från bloggen i två veckor!
À bientôt!


It's Paris fashion week, so me and Klara decided to hang around outside some of the fashion shows to check out the people.

Clémence Poésy (the French actor who's been in Harry Potter)














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0